Αξιολογήσεις
“Έμεινα ευχαριστημένη από το κούρεμα 💇♀️”
Αγγελική
“Έμεινα αρκετά ικανοποιημένη για πρώτη επίσκεψη!Θα το ξαναπροτιμήσω !”
Κατερίνα
“καταπληκτική δουλειά, ευγένεια, αμεσότητα και άψογο αποτέλεσμα”
ΕΙΡΉΝΗ
“όλα υπέροχα”
Μαριλένα
“Όλα ήταν πολύ καλά!!”
Βασιλική
“Η Μπεατρις ειναξ εξαιρετικη. Θυαμαται τι περιπου θες και τυπος εισαι και κανει πολυ καλες προτασεις.”
Νεφέλη
“Η κομμώτρια ήταν πολύ βοηθητική με την μητέρα μου.”
IOANNA
“Όλα εξαιρετικά”
Στυλιανη
“Το καλύτερο κομμωτήριο πολυ καλό περιβάλλον ,καλές τιμές, και η κυρία Αλεξια ταλέντο στην δουλειά της”
Ευαγγελία
“Πολύ καλή εμπειρία για κούρεμα μακριών μαλλιών”
Τένια